Pult centralizované ochrany

Pult Centralizované Ochrany (PCO) je operátorské pracoviště, přijímající zprávy z alarmů umístěných na střežených objektech. Operátor tyto zprávy vyhodnocuje a reaguje na ně podle jejich charakteru a důležitosti. Zabezpečovací systémy připojené na náš PCO jsou monitorovány 24 hodin denně.

Režim střežení, reakce na příjem poplachové zprávy z Vašeho objektu a další důležité věci jsou zakotveny ve Smlouvě o střežení. Vždy si můžete vybrat z různých variant služby, od nejjednodušší po nejkomfortnější podle toho, která Vám nejvíce vyhovuje a nejlépe splňuje Vaše požadavky.

Proč mít alarm napojen na PCO?

  • Protože pak nejste na všechno sami - operátoři PCO i naše výjezdové jednotky jsou vždy okamžitě připraveni řešit vzniklou událost - nikdy nejsou zrovna v divadle, v kině či daleko od Vás. Naopak, vždy jsou blízko Vás a kryjí Vám záda.
  • Protože si ušetříte peníze a starosti - pokud nejste připojeni na PCO a chcete si nechat posílat na svůj mobilní telefon SMS o poplachu nebo poruše, musíte si obvykle do alarmu dokoupit přenosové zařízení (GSM modul) a do něj opatřit SIM kartu a to něco stojí. Pokud jste napojeni na PCO, nic takového řešit nemusíte. Přenosové zařízení zajistíme a náklady na přenos jsou již součástí sjednaného tarifu.  
  • Protože vždy mluvíte s živým operátorem - v případě jakéhokoli problému mluvíte s živým operátorem, který Vám sdělí, co přesně se zrovna děje a poradí Vám, jak nejlépe vzniklou událost vyřešit.
  • Protože zákazníci připojení na náš PCO mají k dispozici technickou podporu - v případě technického problému lze tento konzultovat s technikem i mimo pracovní dobu.
  • Protože díky napojení získáte řadu dalších našich služeb zcela zdarma - například upozornění na nezapnutý alarm, automatické SMS o zakódování/odkódování, možnost uložení klíčů či jejich dovezení v případě ztráty Vašich vlastních, zasílání pravidelných měsíčních výpisů událostí z alarmu e-mailem nebo třeba zřízení aplikace MOJE PCO.

 Základní služby PCO

  • Nepřetržité sledování stavu objektu operátorem PCO
  • V případě signalizace narušení vyslání ozbrojené výjezdové skupiny
  • Zavedení hesla při výměně informací o střeženém objektu
  • Hlídání automatických testů a funkčnosti přenosové trasy
  • Sledování výpadku sítě a napětí záložního zdroje, informování uživatele o výpadku
  • Automatické hlídání zastřežení Vašeho objektu dle Vámi předem definované doby - už nezapomenete zapnout alarm
  • Monitorujeme také požár, únik plynu, únik vody, vlhkost, překročení mezních teplot prostředí nebo technologie

Komunikace s PCO

Veškerá události, přenesené z Vašeho alarmu na náš PCO a také komunikace operátora se zákazníkem a výjezdovými skupinami je nahrávána a následně archivována po dobu nejméně 2 měsíců. Při případném dalším řešení dané události (např. Policí ČR) jsou tak zcela přesně zdokumentovány časy vzniku událostí, dojezdových časů, narušené oblasti objektu a řada dalších důležitých informací, které kromě Policie uvítá například i Vaše pojišťovna.

Kontrola objektu

Pokud je ve smlouvě o střežení domluvena fyzická kontrola objektu, je při poplachu vyhlášeném Vaším alarmem (EZS) okamžitě vysláno nejbližší výjezdové vozidlo a navedeno k Vašemu objektu. Budete-li si přát, naši operátoři okamžitě zavolají na předem dohodnutá telefonní čísla a budou Vás nebo Vámi pověřené osoby informovat. V případě narušení objektu zajistíme fyzickou ostrahu objektu do příjezdu Policie ČR a majitele objektu. Ve výjezdových vozidlech je zabudované zařízení pro sledování polohy vozidla s archivací cest. Tím je umožněna naprosto přesná kontrola trasy těchto vozidel.

© CENTR PCO s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Používáme cookies
Na tomto webu používáme cookies. Některé jsou nutné pro korektní běh stránek, jiné nám pomáhají web optimalizovat (analytické cookies). Rozhodněte prosím, zda si u Vás můžeme cookies odložit. Mějte na paměti, že při odmítnutí nemusí být stránky zcela funkční.