Všeobecné podmínky služby ostrahy TechBard Security

 

1) Společnost CENTR PCO, s.r.o. (dále jen PCO) se zavazuje zajišťovat službu 24 hodinové ostrahy objektu objednatele na adrese uvedené v objektových listech s přiřazenou službou spočívající v pronájmu technologie, služby střežení PCO s prováděním zásahů při informaci o narušení objektu, přenosu zpráv z EZS a CCTV technologií a asistenční službou fyzické kontroly objektu dle objektových specifikací. Montáž a demontáž technologie je účtována samostatně dle aktuálního ceníku. Tuto ostrahu bude provádět vyhodnocováním a reagováním na zprávy přijaté na Pult centrální ochrany a dispečerské pracoviště PCO z dodaných technologií určených ke střežení objektu objednatele. Pult centrální ochrany je homologován a schopen vyhodnocovat přijaté zprávy. Zabezpečovací zařízení (dále jen EZS) objednatele musí být však provozuschopné a zapnuté do hlídacího režimu. Pronajaté zařízení obsluhuje pověřená osoba objednatele, nebo PCO dle upřesnění v objektovém listu. Pověřená osoba je před každým zapnutím střežící pronajaté technologie povinna provést fyzickou kontrolu stavu a směřování všech prvků systému. Chybné směřování či chybějící prvek může mít za následek nepozorované narušení, za což PCO nenese odpovědnost v případě že tuto činnost nezajišťuje sám. Objednatel či jeho zástupce je písemně zaškolen.

 

2) Ostraha bude prováděna 24 hodin denně, včetně sobot, nedělí a svátků nebo dle upřesnění v objektových listech.

3) PCO není odpovědný za funkčnost komunikačních tras třetích stran, jako jsou pevné linky, internetové připojení, GPRS či GSM síť. PCO provádí kontrolu komunikace objektového EZS s Pultem centrální ochrany dle intenzity nastavené v EZS a specifikované v objektovém listu, v kterém může být upřesněn i postup při výpadku této testovací zprávy. SIM karty PCO nemají povolené fonické volání, pokud bude SIM karta zneužita mimo stanovený účel, budou takto vzniklé náklady přeúčtovány objednateli.

4) Formou služby TechBard je:

- pronájem bezpečnostní technologie v rozsahu a počtech uvedených v objektovém listě (dále jen OL)

- rozmístit dodanou technologii, provést nákres a specifikaci směřování jednotlivých prvků

- provést zaškolení pověřené osoby objednatele

- připojit dodané bezpečnostní technologie na PCO a DP PCO

- přijímat hlášení z EZS a CCTV objednatele na PCO a DP, vést evidenci těchto zpráv - prověřit správnost a typy údajů , postupovat dle specifikace v objektovém listu .

      - při splnění podmínek provést rychlý výjezd k narušenému objektu, zjistit příčinu narušení a provést oprávněné zákroky v souladu se zákony ČR vedoucí k ochraně zdraví a majetku objednatele.  

- dle požadavků informovat majitele, policii v případě narušení objektu

      - spolupracovat s policii a orgány činnými v trestném řízení k objasnění pachatelů  

      - kontrolovat stav aktivace EZS, s postupem upřesněným v objektovém listě.         

- provádět fyzické převzetí objektu a aktivaci technologie, jakož i deaktivaci a předání po čase výkonu služby dle OL (asistenční služba), jeli tato služba objednána dle OL.

5) Objednatel zmocňuje PCO ke svému zastupování při řešení bezpečnostní situace v objektu, zejména při provádění zákroků k ochraně zdraví a majetku objednatele.

6) Vstup do střežených objektů:

- v případě zjištěného narušení je PCO objednatelem oprávněna ke vstupu do střeženého objektu za účelem zajištění pachatele, nebo zjištění přítomnosti pachatelů. Jde pouze o násilně narušené objekty.

- vstup je povolen tam, kde objednatel ze své vůle svěří klíče od objektu PCO za účelem kontrol, vypnutí sirén EZS, lokalizace požáru, nebo z jiných důvodů. Takto svěřené klíče musí být zabezpečeny tak, aby bylo možné kontrolovat jejich užití. Užití klíčů PCO objednateli oznámí dle smluvených podmínek v OL. PCO se zavazuje svěřené klíče chránit a značit tak, aby i jejich zneužití cizí osobou nebylo možné. Klíče od přístupů k objektu (chodby, zahrady, dvory) jsou označeny anonymně a nejsou pod zvýšenou ostrahou, vzhledem k nutnosti jejich rychlého užití.

7) Objednatel je povinen zajistit pro PCO přístup ke všem střeženým částem objektu, aby výjezdová skupina mohla zasáhnout, nebo prověřit kompletní nepoškozenost objektu. Nemožnost takového přístupu může způsobit prodlevu kontrolní činnosti zásahové jednotky při čekání na zpřístupnění. Případně vzniklou škodu PCO nemůže ovlivnit. 

8) Cena za výjezdy a specifikované služby je uvedena v objektovém listě. Splatnost je do 14 dnů od vystavení faktury. Faktura je vystavována poslední den příslušného měsíce včetně případných výjezdů, servisu a oprav techniky. Faktura je zasílána elektronicky na domluvenou e-mailovou adresu. Výjezdem se rozumí dojezd vozidla kontrolní hlídky PCO k objektu po obdržení zprávy, která takové řešení vyžaduje. Zneužití tísňového volání bude pokutováno částkou uvedenou v aktuálním ceníku PCO. Cena a způsob přístupu k výpisu zpráv objektu je stanovena v objektovém listu. Ceny ostatních služeb, které nejsou stanoveny v objektovém listě se řídí platným ceníkem PCO. Doplnění, nebo ponížení počtu zapůjčených technologií změní původní cenu zvýšením či ponížením. Technické zásahy vzniklé objednatelem či technickým problémem v objektu jsou účtovány samostatně dle platného ceníku. Běžná údržba systému není objednateli účtována, je zahrnuta v ceně služby.

Neplacení částek za ostrahu v termínech úhrad má za následek smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, po době dluhu přesahující 2 měsíce má PCO právo ostrahu ukončit nebo pozastavit. Ceny podléhají změnám cen PHM a inflačním změnám oznámeným úřady ČR a řídí se cenou uvedenou v OL a platným ceníkem PCO. Uvedené ceny jsou bez DPH. 

9) Po zjištěném narušení objektu, nebo při důvodném podezření na narušení objektu, bude na místo přivolán objednatel, nebo jím pověřené osoby. Pokud dojde k narušení objektu tak, že je nutno jej fyzicky střežit, pak do 1 hodiny je střežen hlídkou PCO, tato služba je v ceně. Po této době bude objekt střežit oddíl fyzické ostrahy a částka na jednoho nutného strážného v hodinové sazbě dle aktuálního ceníku PCO. 

10) Objednatel je povinen informovat PCO o jeho delší nepřítomnosti, umístění psa v objektu, nových kontaktních údajích, změně vzhledu objektu, změně oplocení, přítomnosti osob v objektu v době střežení, změně zámků a klíčů apod. Lze dohodnout patrolní kontroly objektu v době nepřítomnosti objednatele. Cena kontrol je shodná s cenou výjezdu. 

11) Objednatel bude aktivně spolupracovat s PCO, zejména včasným hlášením změn a upozorňováním na vzniklá rizika, nebo podezření související s bezpečností objektu. Dále ihned hlásit závady na EZS. PCO provádí každodenně kontrolu aktivace EZS se snahou vyrozumět objednatele, nebo osoby jím pověřené o stavu nezapnutého EZS zasláním SMS zprávy. Tento postup může být jinak specifikován v objektovém listu a je pak nadřazen tomuto obecnému postupu. 

12) PCO odpovídá za včasné a důkladné provádění činnosti dle bodu 4 této smlouvy. Neodpovídá za škody vzniklé objednateli konkrétní trestnou činností na střeženém objektu. PCO odpovídá za škody vzniklé vlastní činností v objektu objednatele. Ostatní oprávněné pohledávky PCO podpoří u pojišťovny. PCO bude udržovat mlčenlivost o objektu a jeho EZS a to i po ukončení této smlouvy. 

13) Kontaktní tel.č. na non-stop operátora PCO: 326721055, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Servis a zápůjčky techniky: Ivan Třešňák, tel. 602249110, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

14) Termín zahájení je stanoven v OL, pokud to umožní dodaná technologie. Od tohoto dne je služby zpoplatněna dle OL. Napojovací poplatek na PCO činí 1000,- Kč bez DPH. 

15) Službu TechBard lze ukončit kdykoliv písemným oznámením, či sjednáním a potvrzením demontáže zapůjčené technologie. Nejmenší účtované období je jeden měsíc. 

16) Jakékoli další služby, které je možno aktivovat jsou v aktuální nabídce PCO nebo TechBard. Takové navýšení je pak řešeno v OL, nebo dle aktuální nabídky služeb a jejich cen. Cena služby TechBard se může během doby střežení měnit v důsledku doplnění či odvozu zapůjčených technologií a komunikačních tras. 

17) Předpokládaná doba k zásahu po přijetí zprávy na PCO je stanovena v objektovém listu. Zásahový čas je ovlivněn sjízdností vozovky, povětrnostními podmínkami, dopravní situací na trase, zákroky policie a podobnými neovlivnitelnými faktory. PCO má zájem i snahu na co nejkratších zásahových časech. Zásah může provádět třetí strana, jako smluvní partner PCO.

Případně smluvená telefonická autorizace výjezdu při poplachu dle pokynu v OL, čas dojezdu prodlouží a výjezd je zahájen až po schválení objednatelem, resp. kontaktní osobou dle OL. 

 

18) Objednatel se seznámil s obecnými směrnicemi pro zásah a nemá proti těmto výhrad. Taktéž byl seznámen s postupem, jak lze výjezd odvrátit. Údaje o objednateli jsou evidovány PCO, který k tomuto dává podpisem smlouvy svůj souhlas. Prohlídku a servis dodaných systémů EZS a CCTV objednatel umožní dle potřeby. Dodané pronajaté technologie pracují s dodávkou proudu 230V, kterou zajišťuje odběratel. Zařízení bez proudu může běžet omezenou dobu na záložní zdroj. Po této době není zařízení funkční a PCO není schopen objekt střežit dodanou technologií. Je pak povinností objednatele zajistit ve spolupráci s PCO jiné řešení dodávky napájení nebo střežení. Takové služby by pak byly účtovány samostatně.  

 

19) Při ukončení střežení objektu budou odběrateli zapůjčené technologie demontovány a vráceny PCO. Případně nevrácené technologie jsou pak odběrateli vyfakturovány dle aktuální ceny technologie u PCO. Pozdější vrácení do 30 dnů od ukončení je možné a technologie je pak dobropisována. Demontáž systému je fakturována dle aktuálního ceníku PCO. 

 

20) Podpisem objektového listu objednatelem či jeho zástupcem, nebo externí objednávkou je smluvní vztah uzavřen dle těchto všeobecných podmínek.

 

21) Přílohy, jako zaškolení obsluhy či jiné obdobné, doplňují smluvní vztah o podmínky takto předané. 

 

22) Kontakty uvedené v OL nebo jiné příloze či mailu mohou být používány k provozu této služby, účetní evidence a archivovány pro tyto účely. 

 

23)Dodavatel této služby je CENTR PCO, s.r.o. IČ: 25090810 v technické a servisní spolupráci s Ivanem Třešňákem IČ 42758751. Oba subjekty jsou plátci DPH. 

 

24) Technické úpravy či demontáže je nutné objednat min. 10 dní předem. Kratší žádosti vyžadují u servisního partnera rozsáhlé změny plánů a jsou tedy zpoplatněny jako pohotovostní zákrok se 100% přirážkou. V nutných případech je také možné po domluvě se servisem vyřešit situaci vzdáleným přístupem a součinností kontaktních osob na místě.

 

VOP lze stáhnout v souboru PDF zde.

© CENTR PCO s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Používáme cookies
Na tomto webu používáme cookies. Některé jsou nutné pro korektní běh stránek, jiné nám pomáhají web optimalizovat (analytické cookies). Rozhodněte prosím, zda si u Vás můžeme cookies odložit. Mějte na paměti, že při odmítnutí nemusí být stránky zcela funkční.